jag blir aldrig densamma

då har det rullat förbi ytterligare några veckor och dagar här i uppsala. och jag glädjer mig över att kunna säga att ingen dag är lik den andra. För exakt en vecka sen satt hela klassen i en sal ute i "slummen" som jesper så fint kallade det och skrev för sina liv. Eller betyg, snarare. Vi hade vår första tenta i retoriken. Har fortfarande inte fått tillbaka resultaten men det kommer väl kan jag tänka mig, och jag orkar inte fundera på hur det kan ha gått. Efter tentan blev det såklart tentaöl där jag kan ha förivrat mig lite i lättnaden av att ha gjort mitt livs första tenta och natten blev dimmig. Jag, Ebba och Linnea sov även i Engelska parken, bara för att så att säga. Det var en mycket annorlunda och plågsam upplevelse, men samtidigt spännande och rolig. Nu håller jag på att skriva tal, en slags självpresentation, inför morgondagens andra seminiarie i den nya kursen. Det går sådär får jag erkänna.

äh pallar inte detta nu. läser en asbra bok som heter "radhusdisco". ja gillare. PEACE

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0