I am heaven if i need to be now...

känner mig just nu som en sån. levande död. eller döing. ännu bättre. levande döing.
veckan som gått har bestått av innebandy, plugg och alkohol. kan tänka mig att hela denna termin ungefär kommer se ut så framöver.
i tisdags var min älskade hästsoldat här och gjorde uppsala osäkert. började med en övertrevlig bitch och slutade med en härlig (och tålig) taxichaufför. shotrace på palermos gjorde att den inställda föreläsningen dagen efter gick till historien som lyckomomentet nummer ett i mitt liv. åt sushi för första gången i mitt ynka lilla liv, och hela bakisdagen spenderandes med matkoma framför Förhäxad. PERSONAL GAIN!
i fredags hade mitt kära EB tenta. det var alltså givet att han skulle supa skallen av sig på kvällen. eftersom jag har blivit accepterad som groda av hans klass (paddorna kallar de sig. Peace and Development. PAD. paddor.) fick jag följa med på firandet. vi började med snabböl på VG därefter var det korridorsfest vid ÖG. och herregud, kan bara tycka synd om de stackarna som bor i korridoren och alltså måste vakna upp där nästa morgon med städning och allt vad det innebär. sjuhelsikes mycket folk var det iaf, men riktigt riktigt trevligt. (TREVLIGT).
gårdagen bestod alltså i en hemresa från övernattning hos EBt, köpte med mig fantastiska quesadillas från tacovagnen i uppis, LOVE, och kollade på Förhäxad för att snabbt ladda om och sen bege mig mot V-Dala. Pubrunda med en mycket liten del av klassen var på schemat, och vi gjorde snabbt upp en regel om att man skulle ta en shot på varje ny nation vi gick till. jag tror bara att jag hann ta en shot. delade ut desto fler till andra. riktigt kul kväll som slutade på ett fullt Palermos. (ja det var fullt, klockan var efter ett så..) oklar bussresa hem till Knivsta, där jag nu sitter i min grotta och tänkte faktiskt... kolla på Förhäxad!! chockerande va? sen plugg i engelska parken och .... innebandy!! kan inte påstå att jag är övertaggad.

I am human and I need to be loved
just like everybody else does


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0