HANNA FRÅN ARLÖV

HEJ! har haft en GRYM helg/förhelg med världens bästa HANNA som kom hem från sydafrikat i tisdags. vi har haft världens catching up to do såklart, tror inte ens vi har hunnit med allt som har hänt på de två dygn vi spenderade tillsammans. i torsdags blev det mys, öl och medisdans med bara hannax2. träffade världens skönaste svarttaxi-snubbe, Sasha. Grym. nästa morgon ville jag plocka svamp och få smörstekta trattisar, men det ville knappt Hanna och verkligen inte vädergudarna. Hanna gick att övertala men så fort vi satte oss i bilen öste regnet ner. -Det drar nog över snart! sa jag glatt och satamaja stirrade tomt på mig. tre timmar senare konstaterade jag att det antagligen inte hade varit så roligt att vada runt i skogen i skyfall. däremot passande det bättre med gravrunda och filmmys en regndag som denna. sen tacomiddag med finaste Fatti som anslöt. jättehärligt att få vara med några av sommartjejerna igen! lite av en reunion när vi på kvällskvisten drog ut till storstaden för att fira mackan med ännu några av sommargrabbsen. våra viljor till trots hängde vi på till Spyan, och det visade sig bli en riktigt kul kväll!
när vi väl hoppade av bussen hemma i berga visade det sig att en bil och ett halvt hus stod i brand mitt framför oss. såklart skulle jag leka hjälte och ringde 112, medan marcus gick för nära elden och hanna fick panik och funderade över vem som tänder på vid en så konstig tid på dygnet.
nästa dag bar det av hemåt till Knivsta och sen premiärmatch med Sambuca Sniffers i uppis. VINST med 10-6 och jag råkade tillochmed få in ett litet mål. skitkul gäng och faktiskt kul att köra innebandy igen! men det roligaste är nästan att som ensam tjej få skrika saker som "Kör nu gubbar!" och "JOBBA GRABBAR!"... blev dock lite mobbad när killarna gick och duschade efter matchen. omklädningsrummen är endast märkta "hemmalag" och "bortalag" och det är bara killar i varje lag verkar det som.. så jag fick gott sitta utanför och vänta, men jag hade sällis av cancerstickor så det funkar (man måste ju ta igen den nyttiga träningen på något sätt).

NU plugg i engelska parken. har lyckats med att bli sjuk efter helgen, vilket inte är så förvånande. OVER AND OUT, SOLDIER

sati och fatti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0