ANADIPLOSIS-EPANALEPSIS

sommar blev till höst. höst blev till vinter. våld föder våld.
TENTAPLUGGAR och är helt rörig i huvudet. Kan det vara så att detta har blivit mitt motto i klassen? Det känns som att jag använder det som förklaring till mina virriga utläggningar nästan varje dag numer. Men det är kanske en bra sak. Lyssnar samtidigt på Filip och Fredriks podcaster som jag har missat, älskar det! De är faktiskt det närmsta jag kan komma till idoler eller förebilder för mig, på något konstigt och helt ologiskt vis. Men det bidrar ännu mer till mitt virriga huvud som således blir både fyllt med topiker, troper, figurer och samtidigt deras babbel om diverse kända personer eller dilemman i dagens samhälle. MEN JAG GILLARE! mitt huvud känns alldeles överfyllt, på gränsen till att sprängas faktiskt. Känner nästan hur det börjar rinna hjärnsubstans (eller vita tankesprön) nerför nacken, man skulle banne mig ha ett minnessåll att lägga tankarna i nu!!
aja, baj baj erotema, paralipsis, perifras, litotes, anafor, asyndeton, oxymoron och alla andra fina ord, NU SÄNGEN!

ma homeboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0