Hopelessly devoted to you

du och jag. jag känner dina andetag, vi andas i takt tillslut.
det är kallt i rummet och jag fryser, din kroppsvärme under täcket är det bästa jag vet just då.
nej, det bästa jag vet just då är när du kikar upp på mig och ser att jag är vaken, jag tittar tillbaka. hela ditt ansikte skiner upp i ett leende och vi guppar till av skratt, det är det bästa jag vet just då.
sådär ligger vi länge, det tar lång tid innan du somnar. men det gör inget, för så fort jag känner att du lyfter på huvudet och ger mig det där leendet blir mitt hjärta alldeles varmt och stort. då struntar jag i att jag egentligen bara vill få sova bort vinet jag drack igår. då är det som när Danny Zuko sjunger "summer lovin" i grease. då är det som att inget annat nånsin har fått plats i mitt hjärta, det är bara du där. du ligger på min mage och jag vill vara där föralltid.
du är min one and only, det säger jag varje dag. mannen i mitt liv, min älsklingskille. u'r the one that i want


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0