det är så svårt att vara nykter

har haft värsta bästa början på det här året. nyår, AWESOME med alla fantastiska människor! saknade dock bambi, men vi utbringade en fin skål i hans ära. veckan efter nyår var helt fantastisk med hästen hemma i sitt stall och satamaja på vift i berga igen. tegel, täbyfest och donken nöttes med bravur.
en liten tår trillade ner på min kind när elvan flög sin kos till andra sidan kanalen, MEN nu har tiden gått förjävla fort så på måndag 0700 står jag med grässtrån i hand och solsken i blick på arlanda för att återigen få mata min equus.
en underbar superhjälte med en ondskefull fiende till granne tog hand om mig när jag hade svårt att vara nykter, underbara underbara marre!
fyllde 21 och åldersnoja på det??!?!?! vad har man presterat som tjugoårnig liksom, inget jävla ting. förutom tömt bolaget på tre apor förståss.. fina vänner spårade kvällar och det gillar jag starkt! bådar gott för år 2011s del. tycker bara att minnesluckorna ska försvinna också. bättre full.



Allt det där om att vara på väg nånstans
när man är tillbaks där allt började

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0