trött för min ringa ålder

sitter o väntar på att hästen ska ringa (alltså inte lite utan telefonen)... första kvällen på länge som jag är riktigt trött och bara vill sova i tjugo h. men nej då ska man sitta uppe o vänta på hästjäkeln. men det är för en god sak, såattsäga. saknar hennes röst lite dock, har ju blivit van vid att höra den tjugofyra sju nuförtin. det är najs. skypeade med ebt borta i sydamerika ikv. det var mkt najs. jag o hästen tyckte att hans lilla stuga behövde lite kärlek inatt, så vi intog hans säng i en mycket passionerad omfamning. hästen har även hunnit med att bli förälskad i gula faran. eller som hon nog skulle säga "den är jävla trevlig!". jag älskar mig själv för att jag är bäst på tevebilspel. vet inte hur det gick för emelie. tror hon borde få körkortet indraget. nu jävlarimej blire svinarhelg för hela slanten. å då får jag träffa min satamaja bara sådär helt plötsligt också, ljuvligt!

do the hoedown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0