singing oah

sitter då här hemma hos mor och far och tvättar tvättar tvättar kläder. bäst o passa på nu när dom har flugit sin kos till kära thailandet, skönt o slippa springa upp o ner till tvättstugan hela tin!
nu är man på ett sånt där fantastiskt humör! ni vet. jag vet att ni vet. ni är på exakt samma humör, kan jag nästan slå vad om. det är VÅREN kära vänner. den slår till som en liten ompalompa och bara gör en sådär lycklig i själen, fyller en med förhoppningar och sår små frön av förändring i sinnet. den här våren har väl kanske inte börjat alltför bra på det personliga planet, men alla runtomkring mig har verkligen gjort 2011 till ett hittills fantastiskt år! jag vet, har redan tjatat om hur underbara vänner jag har men det tåls att säga om och om igen! detta året kommer ÄGA skiten ur alla andra år!
i lördagskväll var det då drinkkväll i DD-mansion beläget i vackra vallentuna. kvällen utmärker sig som detta årets hittills mest dimmiga fylla (och det säger en hel del med tanke på senaste halvårets alkoholreaktioner), men det var i särklass den trevligaste kvällen på länge också! detta följdes av preemhäng i vanlig ordning, och så en liten spontanutflykt till värmdö med färjåkning, allsång, historiechock och bondgårdsdjur.
JAG GILLAR DENNA VÅREN SKARPT!

färjan till rindö och oskar-fredriksborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0