cha cha bitches!

haft en GRYM dag på stan med mina gnuar, spatserade runt och letade efter martiniglas med mera. lunchade på ett riktigt coolt ställe, http://www.bagelstreet.se på kungsgatan. ska ta med mig käre aná dit snart, hon kommer göra vita kaninen på en gång tror jag! (om hon inte redan varit där förstås, ingen omöjlighet.)
sjukaste, mötte Daniel Paris också, och freak som jag är och älskar hans blogg var jag ju tvungen att hälsa... blev en awkward "du är grym" med båda tummar upp först... sen log han sitt jättegulliga leende och sa typ "men gud tack vad du är söt" och då dog jag lite inombords, och var tvungen att få en kram också. tror det räddade situationen lite, Denise tyckte iaf det. senare styrde vi kosan mot Ikea eftersom perfektionisten denise ville inhandla glas inför lördagskvällen, vi snodde hennes fars bil och äventyrade oss iväg mot barkarby. det gick ypperligt bra och vi kom därifrån med köttbullar i magarna och en liten kasse med diverse nödvändiga saker till lägenheten i vallentuna. jag hade en 5-kronors choklad och stekpanna i handen. stekpannan skulle tyvärr inte få ett långvarit liv.
när jag nyss kom hem efter att ha suttit i martinas bil i nästan en timme och babblat (fortfarande med stekpannan i handen) la jag som vanligt alla tillbehörigheter såsom väska, jacka, halsduk och nu även stekpanna på golvet i hallen. gick in i badrummet och satte upp håret. kliver ut i hallen igen och KRASCH. NO MORE stekpanna.
så nu gråter jag en skvätt och lyssnar på min nya gud, Alexander Rybak. (jag vet inte vad som håller på att hända med mig, så fråga inte ens!)

I'm in love with a fairytale, förstår inte hur detta hände? men kan inte sluta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha aaaah basta!!!! jag ser dina tummar o din min nar du sager du ar grym (i mitt huvud later din rost som akessons). ha ha ha ah ah ah aaaa kan inte sluta tanka o sen skratta...... gjorde min dag



saknar dig mest i hela varlden!!

2011-04-09 @ 09:50:13
URL: http://paxvobiscum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0