addicted to u

ikväll är det dags för drinkkväll i vallentuna, wiho! men först jobb med världens bästa kille. stackarn, igår sjöng jag fairytale och diverse rybak-låtar hela dagen. i början skrattade hannes med lite gulligt och jag tänkte woho! här har vi äntligen en som uppskattar min nya förälskelse. stackars lilla hannes, föga anade han vad som väntade nu när han hade visat uppskattning till en falskt framförd vända med vinden. jag satte igång att sjunga konstant och babblade, hannes började nog mer och mer inse sitt misstag och var tyst i väntan på att jag skulle lugna ner mig. när youtube kom fram och alexander rybak med det hade nog bägaren runnit över. weeh weeh weeh gnällde hannes medan jag glatt och sjöng för full hals. till slut gav jag upp och satte igång barnvisorna istället. i mitt huvud höll däremot rybak fortfarande låda..

I MISS U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0