radion spelar vår sång

helt sjukt. har fortfarande brutal träningsvärk i magen efter i onsdags. ONSDAGS gott folk. det har gått fukking tre dagar! gråter varje gång jag ska sätta mig upp i sängen, lägga mig ner i soffan eller bara böja mig ner och plocka upp något. fan. denna smärta beror på kickboxningen jag närvarade vid. den mördade min kropp. stackars kroppen. jag måste nog medicinera med vin ikväll.
jag har börjat som lärarvikarie nu, det var fantastiskt roligt. jag är en liten bitchlärare har jag märkt. skönt att få utlopp för min bitchighet på detta sätt. blev iaf bästis o bundis med vaktmästaren/städaren josé, väldigt mysig prick.




låt oss bli dom som försvann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0