whiskey lullaby

hade en bra kväll igår, med gamla vänners sällskap både irl och på skype. var dock lite osocial på skype tror jag, lite trött alltså... ;) kollade på film oxå, The social network. hann inte se klart den men tyckte den var helt ok.
trevlig helg framför sig, ikv solna, imorgon kista och dessutom är jag ledig på dagarna. SKÖN HELG <3
den här låten är tillägnad cillercarl för igår; hoho


The rumors flew but nobody know how much she blamed herself

For years and years she tried to hide the whiskey on her breath
She finally drank her pain away a little at a time
But she never could get drunk enough to get him off her mind


Kommentarer
Postat av: elin

jaaa jag tror jag såg carl på tunnelbanan hem i natt.. vad heter låten? gillar texten.. ses ikväll <3

2010-11-06 @ 13:58:13
URL: http://elonpelon.blogg.se/
Postat av: hannis

haha fätt coolt :) låten heter whiskey lullaby den finns på spoti :) den är jättefin

2010-11-07 @ 13:42:53
URL: http://proculesteprofani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0