la tortura

bakade muffins igårkväll. sjukt många bakade jag, av gammal vana. mår illa, finns ju bara jag här som äter upp dom nuförtiden. men tänkte ta med mig några till joöl ikv, vi ska gå å se I rymden finns inga känslor! åh som jag har längtat för att få se den! jag kommer nog älska den jag vet.
tänkte ta en löprunda i spåret strax, kan ju inte bara sätta i mig massa muffins liksom.. hehehe eller? åh igår hade mitt internet pajjat. jag som hatar att fråga om hjälp tyckte att jag skulle lösa det själv. det gick fan inte, gjorde verkligen allt från mycket krångligt till så lätt som att dra ur sladden ur routern. till slut la jag stoltheten åt sidan och ringde till tele2. fick prata med en snäll grabb som frågade lite frågor om allting, o sen kom den klassiska "har du dragit ur sladden ut modemet?" Javisst, det hade jag ju gjort sa jag medan jag sneglade mot sladdhörnan. och fick ett mindre ångestanfall sekunden efter. jag hade ju bara dragit sladden ur routern, inte själva modemet som låg lite bakom allting. Fitta. jag kröp ner på alla fyra under bordet och åtgärdade raskt problemet utan att nämna ett ord för den fortfarande babblande supporter killen. och vips så funkade allt igen! "oj nämen nu funkar det plötsligt, tack så mycket för hjälpen hej svejs!" utbrast jag och la på luren till några framstammade "men.. men vadå?.."
så det kan gå! nu på med spandexbrallorna och löpardojjorna!

No sólo de pan vive el hombre
Y no de excusas vivo yo


Kommentarer
Postat av: elin

jag kan komma och trycka i mig muffins med dig? :O

haha, vi ses på lördag!

2010-11-03 @ 10:04:24
URL: http://elonpelon.blogg.se/
Postat av: hannis

haha jaa elon! :) det gör vi, vad roligt det ska bli! <3

2010-11-03 @ 12:00:10
URL: http://proculesteprofani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0