and if I let myself go I'm the only one to blame

fin helg har det sannerligen varit. trötta ögon, blåa knän och två krossade fingrar är resultatet som stirrar stint på mig i spegeln idag. och undrar vad som blev av mig egentligen.
fredagen spenderades i solna och på söder, med famous röda läppar och ett alltför torrt vin. marre var kartläsare och jag navigerade oss rätt i händerna på en bunt småpojkar. skoj! lördagskvällen blev en härlig återvändo in i dimman med min gamla elon och alla andra riktigt trevliga filurer. den största frågan kvarstår dock, varför jag tyckte det var kul att ha på mig ett par gamla 3D glasögon utan glas HELA kvällen. och då verkligen konstant hela kvällen, även när vi snubblade in på krogen och vakten gav mig ett märkligt ögonkast. vidare på tunnebanan när jag knappt kunde hålla ögonen öppna och så slutlligen på nattbussen där jag totaldäckade med en surrande mobil i fickan. jag tror jag kan citera mig själv "allting känns typ som en film i dom här, det känns som att allt är med på teven" och petar på bågarna. denna dag har spenderats i soffan med köttfärssås, makaroner ägg och pyttipanna. pallrade även ner min pösiga rumpa till gymmet för ett afro-power pass, ganska skönt att göra nånting iaf.

Ah, the night is calling?
And it whispers to me softly come and play
Ah, I am falling
And If I let myself go I'm the only one to blame

I'm safe

Up high
Nothing can touch me
But why do I feel this party's over?
No pain
Inside
You're like perfection
How do I feel this good sober?



Kommentarer
Postat av: elin

gamla hannis <3

2010-11-08 @ 18:32:58
URL: http://elonpelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0