effåtta?

igår började jag som sagt nöta world of warcraft och satsar på att snarast bli bättre än min grabb. startade spelet, eller skulle starta spelet, men det funkade inte eftersom en patch eller liknande skulle installeras först. Vilket inte heller funkade. Jag, som är en mycket lugn och tålmodig människa, började sansat skrika på andreas osammanhängande. Han sa åt mig att starta om datorn i felsäkert läge. För att göra det ska man tydligen hålla in F8. F8.. när datorn startades om tryckte jag F.. och 8. det kom upp en svart skärm som undrade vad tusan jag försökte göra med det kommandot. Ett alternativ som hette Felsäkert läge tryck F8 stod med tydliga bokstäver på skärmen. Jag tryckte återigen F och 8.. och igen. och igen... och igen. Därefter kom tjutet som antagligen hördes till andra sidan norrgårdsvägen, och fick andreas att nervöst hoppa upp ur sin stol på alerten. Tjutet avbryts dock fort och lämnar efter sig en tryckt tystnad, då jag har fått syn på F8 knappen på datorn. FML

Sovdags, gonatt alla equusar! <3


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHA, hanna! bra jobbat xD

2010-03-29 @ 17:10:02
URL: http://elonpelon.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha åh vad skön du är! Känner igen mig skrämmande mycket i det sättet att handskar med dataprobelm... :D



2010-04-21 @ 23:09:00
URL: http://pidizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0