MAMA SAID


Jag har köpt jättefina nya kuddar till min soffa från indiska :))) Jag har älskat dom hela helgen typ.

Idag har inte varit någon rolig dag. Därför sitter jag just nu i min soffa, tittar på vänner och drömmer om ett annat liv. Rökelserna och ljusen är tända och min buddha står i en beskyddande position i mitt vardagsrumsfönster. Snart ska jag laga lövbiff. Lövbiff. Jag. Kött. Lövbiff. Det kommer gå bra? Hoppet är det sista som lämnar människan. Jag tror på mig själv... Jag vill skicka krya på dig önskningar till min far, min häst och slutligen till mig själv. Tack!

jag vill bara vara där igen, märks det eller?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKEN FIN KUDDE

2010-02-15 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0