Eragon

Har försökt kolla efter någon anständig utbildning på internet, men jag fann ingen passande.. Det är sjukt svårt att hitta någon som passar mig. Kan det inte bara komma upp en kurs på SU som heter Lingvistik/Författarskap/Journalistik och som har tillräckligt låga intagningspoäng för att jag ska kunna komma med... vafan!
Har också suttit och kollat resor som jag och min käre bf kanske ska göra i sommar när jag är klar med jobbhelvettet. Efter att ha drömt mig bort om alla dessa vackra stränder på Filippinernas hundratals öar, kollade vi hur vädret skulle vara där i sommar. Juli. 19 regndagar i månaden. 18 åskdagar i månaden. FML.
NU VILL JAG VARA FRISK OCH KRY IGEN!
PUSSSSSS



vill dock helst inte åka på någon liknande båtresa igen


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men den båtresan var ju mysig????? 1,5H ute på däck med spyende människor! AWESOME

2010-02-14 @ 18:09:21
URL: http://paxvobiscum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0