superstar

it doesn't matter where you are, if you are a superstar
it doesn't matter who you are, if you are a superstar



emilie och robin kan ju vara de största tegelhororna världen någonsin skådat, men det gör dem inte mindre bra människor för det. för det gör att jag får sitta och lyssna på alla galna historier de har att berätta och att jag tillochmed ibland får vara med och uppleva det med dem. tack roflmao ni är verkligen bäst <3
imorgon är det dags för dagen D! eller, rättare sagt dagen G. det är nämligen glee premiär! wiihoooooo! och den 26 april släpper the ark sitt nya album/magasin JAG LÄNGTAR! <3

pussokärlekogaletmycketvårkänslor påer vänner!

Kommentarer
Postat av: råben

det var så lite, nästa gång får du gärna se det själv. då kan du hjälpa mig att stödja damen också.

<3

2010-04-13 @ 22:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0