orangeihjärtat

för att följa upp converse-jakten, eftersom jag förstår att det är många som sitter hemma nu och biter på naglarna och förtvivlat undrar om jag nånsin lyckas få tag i ett par, kan jag sammanfatta dagens humörkurva såhär: hoppfull och glad, trevlig och glad, trevlig och stressad, stressad och frustrerad, hopplöst förtvivlad, uppgivet deprimerad, plötslig fantastisk glädje, genomgående lycka. som ni kanske kan lista ut hittade jag två par, ett par till mig och ett par till min käre mor, med biverkning att jag lär vara ökänd bland alla skoaffärer i hela stockholmsområdet som den hetsiga minifotade conversetjejen. men mig gör detsamma!
nu är det så att det snart är dags för match i sportis! jag känner adrenalinet krypa ut i skinnet redan nu. det är nämligen kval för kära ackers damlag mot tullinge. jag är säker på vinst ikväll. PLUS att det i denna stund är matchstart för caperio täby mot aik på teven framför mig. mer innebandy åt folket!!

FRED OCH KÄRLEK GOTT FOLK! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0