nervöst

oh ikväll är det match! ojoj vad jag är nervös nu! sista matchen i kvalspelet och vi måste vinna för att gå upp om jag har fattat allt rätt.
jag hoppas på att jag kan gå till jobbet imorgon, det är så jävla tråkigt att bara ligga hemma i sitt eget snor typ..
var hos doktorn i veckan, och en sak jag tänkte på när jag kom hem därefter är den mängden tejp dom sätter på armen när man har tagit blodprov. varför ska alltid sköterskan envisas med att sötta typ tre meter äcklig kirurgtejp runt nästan hela armvecket, så att det gör skitont sen när man kommer hem och ska ta bort den förbannade blodstopparen. det är som en gratis armvecksvaxning att ta blodprov hos doktorn. och det knäppa är ju att det bara behöver sitta där i typ en kvart högst, sen kan man ta bort det. äh fy vad onödigt! ner med tejpen! låt oss trycka fast den där bomullstussen med människokraft i en kvart istället!

snart snart snart matchdax! pusspåer!!



åh vad jag hoppas att jag kommer iväg på resan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLI FRISK. saknar dig lite

2010-04-23 @ 08:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0