I'm the one who doesn't look quite right as children play

Här vare dimmigt! Gårdagens kväll blev en hel massa dimma, men det var rejält roligt! Vi hamnade på Harry B James, järngänget minus Jennifer. Allt var bara sådär spårat men flöt på, som bra kvällar kan göra ibland. Kvällens vinst var nog att vi fick skjuts in till stan, och att Marre och jag fick upp hennes mammas cykelllås vid bergastation tidig morgon eller sen natt och kunde hoja halva vägen hem.

I've gotta a feeling, that tonight's gonna be a good night. För ikväll kommer dom! De omtalade, beryktade och fruktade (?) URUGGERNA! Miiihihi! :) Maria Clara kommer med det vanliga planet, medans Lorena dock kommer med ett plan en timme senare. Så, det blir att dra en sofistikerad fika eller något på Arlanda. Mys.
Jag har en bild framför mig av hur vi alla kommer stå där och vänta vid terminal två ikväll. Jag och Emilie står bara och leker allmänt sköna, skrattar lite fult åt något tibia-skämt. Elin står och fnissar med litegrann men fattar egentligen inte ett jäkla smack, Astrid och Carro står och pratar hästar och killar.. Matias och Linnea står i ett hörn och ser kärleksfullt djupt in i varandras ögon, medan jag och Elon i smyg kastar bittra blickar åt det hållet och önskar att vi också kunde träffa någon. Alla står och sneglar lite mot det hållet där de ska komma ut, och föräldrarna ler lite artigt mot varandra medan de lite otåligt slänger en blick på klockan då och då. Robin står och samtalar mat med Jeanette, fast Jenatte tröttnar på detta eviga malande om glutenfria hamburgare och ställer sig med sin mor istället. Därav kommer det sig att Robin står helt själv, utelämnad åt sitt öde, i mitten av klungan. Han ser sig omkring, försöker komma in i vårat ROFLMAO samtal genom att tjuvlyssna lite av vad som sägs. Efter ett tag bleknar det lite oförstående leende han hade på läpparna i början och byts ut till ett lesset öga. Han inser nämligen att det tibia-skämt jag och hästen står och skrattar åt är han.

Nu ska jag nog försöka få i mig lite frukost i magen innan matchen som går av stapeln idag. Haha, förlåt robban, jaggillarej ändå :):)


PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: ebbi

hahahaha, du har så rätt. eb't är största tibia-skämtet! om ddu läser detta. var inte ledsen, alla måste vara dåliga på ngt! ;)

2009-09-13 @ 22:05:31
URL: http://paxvobiscum.blogg.se/
Postat av: elin

haha så jäkla bra tolkning av mig och alla i klassen.

ses ikväll <3

2009-09-14 @ 22:12:35
URL: http://elonpelon.blogg.se/
Postat av: Anonym

:$

2009-09-16 @ 18:55:17
URL: http://paxvobiscum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0