mjau

Ikväll är det skiva igen. Det ska bli riktigt skoj, faktiskt. Om jag nu kör eller inte kör. Sitter och läser cosmopolitan (WTF) och baserat på en liten notis jag just läste borde jag nog hålla mig till saft ikväll. Men det vet vi ju alla att jag inte kommer göra.
Det som stod i den fick mig iallafall att lite smått road lyfta på ögonbrynen. Om detta stämmer vet jag varför jag inte har hittat min drömgrabb än.

Skippa drinken
Om du vill hitta mannen i ditt liv kan det vara en god idé att partaja mindre. Enligt kanadensiska forskare missar alkoholpåverkade kvinnor de bästa männen, även flera dagar efter att de har druckit. Man tror att det beror på att alkohol påverkar synen och hjärnan på lång sikt.


Ohjävlar, alla bra grabbar därute får hålla sig borta denna veckan framöver då, så att jag inte råkar missa dem...

OVER AND OUT, SOLDIER!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0