if there is disease in you

Ja, ikväll blev det massa jäkla babbel hemma hos johan B. Trevligt att bara sitta och garva åt allt knätt fredrik, fredrik och johan snackar om. På eftermiddagen idag vankades det ju innebandyavslutning, riktigt mysigt må jag säga! Otroligt lyckat. Vädret var varmt och strålande så vi kunde sitta ute på parkeringen med långbord o grejer. Dock gjorde jag som så många gånger förr, laddar upp med att äta en glass till frukost och därefter stressa järnet med allt. Hungern slår alltså inte till helt förren man väl är där, har fixat allt och sitter med en jävla bunke pastasallad i händerna. Klart som fan man ska sänka typ allt. Jag är ju, som alla vet, lite konstig och så även min magsäck. Den känner liksom inte riktigt av när det är för mycket förrens det är försent, så när jag blir mät får jag svåra krampattacker med extremt illamående. Jag måste ligga ner för att kunna uthärda dessa hemskheter, så jag kryper helt enkelt ner från stolen och ut på gräset för att chilla i fosterställning ett tag. Vilket tydligen alla i laget såg som ett gravt retarderingsbevis. Jag måste även medge att det kan verka som det för utomstående.

Nu har jag iaf kommit hem efter att ha kört hem makarna Kissi som så osmidigt försökte fixa ihop mig och f på något mystiskt sätt genom att dom blev avsläppta först. Hur nu detta skulle lyckas kan man ju med eftertryck fråga sig, jag körde hem honom till maggan och därefter svängde runt lite a lá taxi (som Gula Faran mer och mer verkar bli).
Det bästa som hände idag var nog att jag fick se mina (?) små kattungar hos Sati. Dom är sååå söta, seriöst jag grät av längtan i bilen. Måste flytta hemifrån så att jag kan skaffa mig en kattjävel snart!

PURRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0