Hur tänkte du nu??

Man kan ju undra hur man tänker ibland. Idag ska jag baka en paj för vi ska ha avslutningsgrej med laget, det ska faktiskt bli riktigt riktigt skoj! Däremot det där med pajen vet jag inte riktigt hur det kommer att gå.
Igår blev en riktigt spårad kväll ändå, inte riktigt på det sättet jag tänkte men roligt var det. Mina två gnuar var här senare på natten också, och på något sätt hade jag på mig solgasögon hela kvällen (även när vi åkte till macken för att köpa fanta och det var mörk natt), vi både grät och skrattade om vartannat och jag hittade några kameror och tyckte det var en bra idé att fota min tomt och lite detaljer på verandan utanför huset. Hur tänker man egentligen? Nu har jag iaf några natursköna bilder på vår tomt om natten, om det nånsin skulle behövas. Det var helt enkelt en riktigt rolig kväll! Hoppas det blir något som går i samma stil ikväll, bara lite fler folk och jag hoppas även på lite lek/fotbolls aktiviteter inatt :)

En liten smakbit av alla de bilder jag med konstnärlig expertis fotade igår, jag kallar den "Svensk sommar en polsk natt"


Nej, nu måste jag nog allt sätta igång med den där pajen, annars lär det bara bli pannkaka av alltsammans.

Over n and, soldiers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0