Bola de flor

Idag är en stor dag. Idag är min återkomst. Ikväll smäller det- Om en halvtimme, då jävlar. Jag återtar golvet i sporthallen. Jag ska spela innebandy! För första gången på hmm.. tre månader kan det vara? Jag sitter här med tårar i ögonen, för jag har saknat det så otroligt mycket. Uppehållet mellan Tis och Ackers var frivilligt, det var en paus från kravet. Men under detta andra uppehåll har jag inte ens klarat av att gå ner och titta på träningarna ibland. Jag vill inte se, om jag inte själv får springa runt där och leka. Plus att jag har min fina, fortfarande nya klubba som jag aldrig har fått chansen att använda, eftersom jag fick den precis när min astma och sjukan och allt eskalerade till sin höjd. Men jävlar, NU KÖR VI!

Spanska prov imorgon, mja.. Jag vill bara skänka en tanke till min käre häst, men även bambi med denna länk:

http://www.youtube.com/watch?v=iEWgs6YQR9A

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha shit, ROFLMAO <3

saknade dig i skolan idag :(

2009-05-18 @ 21:47:57
Postat av: Anonym

haha shit, ROFLMAO <3

saknade dig i skolan idag :(

2009-05-18 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0