Anush Inga

Igår var en mycket trevlig dag. Först hade jag ett helvettes prov i matte. Och vad är det som är trevligt med det, tänker ni nu. Det var inte själva provet i fråga, men att jag ställde gula faran på parkeringen vid centrum där det bara är en timme. Och jag fick inte P-böter!! Det var det första trevliga den dagen. Sedan tog jag min käre häst under armen och tillsammans styrde vi stegen mot gameshop i täbban. Eller, fel av mig, först och främst Metro där det inhandlades dagens proviant, ostbågar och chips med cola på det. MM! Sedan gameshop då. Där shoppade vi loss. Två gh-paket med trådlösa gitarrer och spel till :) WIIIIIHIIIIII. Sen drog vi hem till hästen och... pluggade. Troligt?! Nej, vi lirade såklart GH heeeeela dan. Med en skål mellan oss så man kunde göra den klassiska hamburgaren, och en handduk för att därefter kunna torka av händerna och inte kladda ner gitarrerna. ME ENCANTA!
Sedan bar det hemåt, plugg plugg plugg. Eurovision song contest var ju grym. Armenien och Turkiet <3 Dum tek tek och jan jan :)

Nu är det studierien machen!


Imorgon ska jag krama träd och sånt, skitkul! (jag saknar bandyn och den gamla goda tiden ibland)


Kommentarer
Postat av: elin

dum tek tek var ju faktiskt ganska bra. ^^

2009-05-13 @ 16:21:27
URL: http://elonpelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0