If I dont live today, then I might be here tomorrow

Imorgon. Då jävlar. Då smäller det. Jag hoppas att mina mirakelmediciner som jag käkar nu på något fantastiskt sätt gör så att jag är frisk som en nötkärna imorgon. Eftersom vi ska åka 4 h till Barajas, Madrid. Sedan chilla där i 7 h... Därefter bär det av mot Montevideo!! 12 h på ett flygplan... I LOVE IT! Nej, men jag har iaf lånat ett Game boy advance som jag kan sysselsätta mig med under dessa timmar. Efter att ha sprungit runt i halva huset igår och letat mig blå, gav jag tillslut upp och ringde Hienrich som i sin tur ringde JoHan som i sin tur pratade med lillebror, som lånade mig ett Game boy. Ibland tycker jag ändå att den där tysken kan vara bra att ha i släkten.

Nu är det alltså såhär, att imorgon, då jävlar! Då fanimej drar vi till fucking Uruguay!!! Kommer bli så jävla grymt kul och underbart!!! JAG ÄLSKAR DET!!! Jag kommer sitta där på planet med alla mina mediciner och hosta på den som sitter närmst. Jag kommer offra mig som frivillig bredvidsittare till Robin, som kommer ha abstinens hela resan. Jag kan hålla honom i schack genom att hosta lite demonstrativt. Han kommer vilja byta plats efter tio minuter.. Men shit, fyfan vad roligt vi kommer att ha. Nu är bara den stora frågan... Ska jag köpa den där koftan på bikbok eller inte??? Shit, Empan och Elon, vad tusan har ni gjort med mig? Jag har blivit... blivit... nä jag kan nästan inte säga det...blivit.. en..en..en VANLIG TJEJ SOM SHOPPAR!!! GAH! Hjälp mig... Jag måste fan hitta en spelhall i Urug som jag kan stå och spela bort tvåhundra spänn på Airhockey i... Men fan, vem ska jag göra det med nu när sär-pär har gått ut ur vänster i bildkant?? Shit också.

Käre bekanta, jag kommer sakna er som inte följer med på denna underbara resa, och jag kommer nog vilja döda er som gör det efter två veckor. Men kul kommer vi ha det iaf! VAMONOS!!!

OVER AND OUT, SOLDIER

Kommentarer
Postat av: elin

MOHAHA. vi ska göra en riktig shoppoholic av dig ;D hahahaha uruguay kommer blir grymmast ever! <3

2009-03-13 @ 22:30:36
URL: http://elonpelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0