DONKEY PUNCH

Herregud, sjukaste filmen ever. Börjar med några tjejer som ska festa loss, okej kul visst. Sen är dom ju helt flängda i huvet och hänger på en lyxyacht för att knarka och knulla. Kul för dom. Den killen som såg snäll och lite och söt ut DÖDAR en av tjejerna med en Donkey punch! Helt jävla brutal film alltså, fucked up! Men det var väldigt trevligt att träffa Marre igen. Som jag har längtat efter henne, det är helt otroligt.

Snart är det alltså Uruguay. Verkar som att hästen redan börjat packa. Elon har förberett sig och vet vad som behöver göras i skolan när vi är borta och sånt kul. Robin har planerat varje dags måltider. Matias har tränat upp sig för att kunna missa träningarna i hela två veckor. Jeanette har jobbat ihop pengar och vilat upp sin mage. Man vad i hela friden har jag gjort för att förbereda mig för denna resa? Inget jävla ting. Det känns fortfarande som att vi reser om typ två månader. Jag måste nog börja göra någonting iaf. Typ.. äta ostbågar. Så man har någon fin mage att skrämma sin Urug med sen menar jag.

Nein, studieren bitte!
Over and out soldier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0