The Unforgiven II

Hur kan allt gå från att vara jättelätt till superkomplicerat på typ en dag? Jag tror nog att det är min hjärna som ställer till det för mig. Allting virrar liksom till sig på något sätt, när för mycket information och händelser matas in i min hjärna. Det konstiga är att jag från början bara låter allt hända och hänger på liksom, go with the flow, sen efter en viss tid sjunker allt in och min hjärna hinner ikapp hjärtat på något sätt. Betyder det att jag är otroligt smart eller bara fantastiskt dum? Ett kaotiskt geni, möjligtvis?
Men det där löser väl sig, det med. Den frågan som snurrar mest just nu i min hjärna är den som bestämmer hur veckan kommer se ut. Frååågan lyder;
Hoffmaestro eller Metallica? Jag hoppas på att det funkar att kombinera dem båda, efter jobbet och sådär, även fast det är helt olika stilar.

Come lay beside me, this won't hurt I swear
She loves me not, she loves me still, but she'll never love again
She lay beside me, but she'll be there when I'm gone
Black heart scarring darker still, yes she'll be there when I'm gone
Yes, she'll be there when I'm gone
Dead sure she'll be there!

What I've felt, what I've known
Turn the pages, turn the stone
Behind the door, should I open it for you?

What I've felt, what I've known
Sick and tired, I stand alone
Could you be there?, 'cause I'm the one who waits for you
Or are you unforgiven too?



egoist? javisst, i dessa tider när I-landsproblemen kulminerar!

Kommentarer
Postat av: elin

åh tack , vad kul att du gillar dem :D tyvärr kommer de inte förrän om två veckor :( Skitsnygg bild på dig, du har så fina ögon och det är skitcoolt med lösögonfransar :D

Ja men det kan vi absolut göra, hör av dig till mig vid 17-tiden nån dag iaf du har lust att käka i stan så ses vi då :)jag jobbar på gärdet frihamnen, så då vet du var jag är ;) :) <3

2009-07-20 @ 19:18:25
URL: http://elonpelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0