SENORITA, I FEEL FOR YOU

Ja, bra mår man ju inte efter denna natt. Det hela börjar med att vi upptäcker en repa i mammas nya bil också, och jag vet verkligen att jag inte har orsakat den! Åh, skitjobbigt. Kul start på kvällen liksom. Är därför lite deppig hos therese men det blev snart bättre, och wok house intas med bravur när jag direkt beställer sju shottar. Ja, sen kan ni väl själva kära läsare förstå att kvällen blev kort och spårad. En kissi med maria pol varning på sig måste omhändertas, födelsedags barnet själv vet inte riktgt vad som hände efter wok house och jag har skärsår i handen och en bruten stortånagel med massa blod när jag vaknar upp i kissis soffa. Det bästa av allt är att jag idag hittar en video på min mobil inspelad på wok house, med mig och fredrik som sjunger justin timberlake otroligt vackert och mina "thereseeeee hur mååår duuuuu" hela tiden återkommande. Roligt var det iaf. Saknar min hanniemannie också, vi smsade lite igår, och det sista jag skriver som svar på hennes "hälsa alla, är du full?" är "så jävla bra".. endast. Så jävla bra. Hon kommer hem från hultan idag, längtar längtar längtar efter att få träffa henne igen och höra om allt som har hänt. måhå!
Nu ska jag försöka få i mig något att äta! CIAO!


Fin dans hanniemannie, och jag har ett jätteass <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0