SEIZE THE DAY

Ja, det blev ju en rolig kväll igår också! På något sätt lyckas alltid mina och martinas kvällar bli sådär roligt spårade och oväntade... Vi har det bra tillsammans helt enkelt. Speciellt när vi blir för trötta (...) för att åka in till stan som egentligen var planerat, och istället börjar snacka om tegel. Till slut kommer det ödesdigra konstaterandet från martina; "vi drar ju till sportsbar". Sagt och gjort, vi tog vårt pick och pack och sadlade våra gamla klenoder till cyklar för att vingligt men säkert (?) ta oss till andra sidan kanalen. Så blev det så att jag gjorde min syster och tyskman glada återigen... eller.. Enligt ganska säkra källor lär det vara henkman som blir mest upprörd. Men, vad ska man göra när man blir bjuden på efterfest med hoffmaestro i högtalarna och rosévin framför sig. Hemcyklingen vid femsnåret blev väl lite halvdan och jag somnade nog inte förrens vid sex. Dygnade återigen alltså. Men skoj var det, och idag är jag ju faktiskt ledig och ska bara städa lite eller något.
Men nu ska jag sova lite för att klara av denna kväll också!



Grattis på födelsedagen mitt mongo! Ikväll smäller det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0