gråt gråt gråt

Jag som bara ville ha ett täcke, några mysiga personer, ett mysigt rum, en mysig film och lite gorre igårkväll. Jag ville MYSA. Hur mycket som helst, för jag var sådär mysigt trött som man kan bli ibland på sommaren.
Men det har iallafall varit en riktigt bra helg. Trots att jag igår bröt ihop när jag och marre hade en romantisk middag för två nere på macken, eftersom mongot ändrade min myskväll till något som mer liknade hurtigrutten. Volleyboll, bada och kampsport på teve blev det istället för film och mys. :'( därför började tårarna falla som sommarregnet utanför. Men jag får ta igen det idag. Sitter i soffan med täcke och kudde, vänner rullar på teven och den obligatoriska godispåsen står bredvid mig. Wi! Hade dock varit lite mysigare att ha sällskap också, men huset står tomt. Vilket det nog ska göra i några veckor framöver också. Fest? ohja. varje dag! eller... nu ska jag låta mysigheten ta över här på riddarvägen!

so long, soldiers



och imorgon är det back to work med kissi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0