exakt en vecka

Idag var jag ute och spatserade, och bredvid mig hade jag en man med en ryggsäck och träningsoverall. Funderade på att om jag visste hur denna vecka har utvecklat sig förra veckan, skulle jag ha gjort något annorlunda då? Och om jag vet hur nästa vecka kommer att se ut, vill jag ändra på det då? Hm, knäppt. Jag är lite konstig i skallen idag, skulle tippa på att det beror på sömnbrist. Har inte sovit mycket denna vecka, då det blev tegel, besök av en god vän och invigning av DDs lägenhet, och så slutligen grillning och filmmys igår. Har även hunnits med Harry P med min käre häst :) ååh <3 Eftersom jag även jobbar är det inte så roligt att som tex i onsdags komma hem klockan tre och inse att man ska cykla till bussen om ca tre timmar igen. Men när man väl kommer till jobbet är det faktiskt riktigt roligt att sitta där och snacka och lyssna på allas knäppiga berättelser. Bättre jobb har jag svårt att hitta. På tal om det, framtiden ligger för mina fötter och jag vet inte åt vilket håll jag ska styra mina steg. Universitetet? Jönköping? Jobba kvar? hmm. Det där löser sig nog.
Jag och mitt käre mongo garmis har äntligen bokat klart Göteborgsresan, som går av stapeln på lördag! :) Längtar! Fast ändå inte, för på söndag drar dansken in i lumpen och ett år är faktiskt ganska lång tid när man tänker på det. Men det löser sig det med!

Denna dag ska jag bara tillägna mysiga saker, som Harry p, bakning och sagan om ringen. ME ENCANTA!
Morrn!




Kommentarer
Postat av: elin

hej på dig söt,

jag har också sett harry potter :)

jag tycker också vi ska ses :D när kan du? jag jobbar från 9-17 mån-fre och på söndag ska jag shoppa med tilda, så alla kvällar och lördag kan jag! :)

<3

2009-07-19 @ 18:34:04
URL: http://elonpelon.blogg.se/
Postat av: hanna

jaa, vi kan väl käka middag ngn dag i veckan el så? :D jag ska kolla, har lite grejer jag ska göra om kävllarna... :P men jag smsar el ringer dig någon dag! :D <3

2009-07-20 @ 18:14:11
URL: http://proculesteprofani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0