DET KÄNNS

Jag gillar Peter på jobbet. Han är en riktigt skön norrlänning, som bara kommer och går och fixar lite med datorn ibland. Vad jobbar han med egentligen liksom? Datorer.. förstår det, men vad gör han hela dagarna? Sitter och pillar på sin gigantiska dataskärm eller? Just nu tycker han nog det är jobbit när vi kommer dit och ger honom massa saker att göra hela tiden. Ser fram emot att få den där norrländska sucken imorgon när jag kommer upp med fel personr på redan inscannade original. Det blir han alltid lika glad av, för då får han gå in i databasen och leta reda på skiten för att slänga det och sedan kolla vilken tid kopian blev scannad. Det är bra grejer det!
Sen tycker jag om vårat kalas för Emma idag, med typ trehundra diverse sötsaker, när vi egentligen skulle köpt typ en tårta. Blev fyra istället, och några kilon bullar och kakor. mmmmm sockerkoma!

Sen är jag jävligt irriterad på mycket just nu, mest av allt på att jag inte ens kan sitta och lyssna på tjejsnack utan att behöva gå ut i en kvart och lugna ner mig själv. KUL LIV, som sagt hur fan blir man av med något sånt här? hjälp mig.



bruket eller inte bruket, det är frågan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0