åh åh, åh jag gillar din vibe

Hmm, undrar hur det kommer bli ikväll. Hoppas iaf på bättre väder, och att vi kan hitta lite bord och stolar eftersom det kommer lite mycket folk..
Just nu är man på det där rebelliska sommarhumöret, när man bara vill dra iväg någonstans och röja sönder. Men, med denna hals och det faktum att jobbet börjar igen på måndag håller mig tillbaka. Nu ska jag iaf utnyttja denna helg till max. Snart ska jag nog koka lite pasta, städa lite och packa iordning badgrejer om nu jag och therese ska försöka få himlan att förbli blå idag genom att steka på stranden.. hm..
Nej, nu ska jag nog allt gå ner och äta lite frukost. Börjar bli hungrig... hoppas hoppas hoppas de blir bra nu!

Nynna en sång,
tralla en trall
Gnola en låt som minner om sommar
Känn hur det doftar ifrån salta hav
När vi nynnar en sång,
trallar en trall
gnolar en låt som minner om sommar
Sjung om en härlig sommardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0