X-trail

Nu är det Lets Dance på televeisionen. För er som vill se Blondin-bella i egen hög person strutta omkring med högfärdig blick. Btw, nämnde jag att hon är min idol? Funderar på att åka dit nästa program för att få autograf. Eller inte, kanske kör en äggning ala Hästen själf!
Har också varit lite chaufför ikväll och langat hit bror plus mor och fars bästisar från Svinninge. Det trevliga med det var att jag fick köra runt i vår stadsjeep, och att det vankades kladdkaka till efterätt. Fest!

Skolan igår och idag har varit trevlig, eftersom jag och hästen langade ultimata fikat igår eftermiddag. Satt och ordbajsade i tre timmar på ett café, vilket innehöll nyårsprat, pojkbekymmer och jobbfrågor. Även en och annan kanelbulle, chokladboll och hallonpaj slank ner emmelanåt. Därefter bar det av mot, håll i er, Donken! Eftersom jag skulle träna (bra att jobba bort fettet) och inte orkade käka middag på Riddarvägen tog dineringen denna afton form av hederlig cheese. I alla fall, bra och mycket trevlig eftermiddag.

Det är faktiskt lite roligt i skolan med hästen, elon och mäti vid ens sida som de trogna vapenbärare de är.

Mys vidare kampfränder!

Kommentarer
Postat av: elin

det är mkt roligare att gå i skolan, när man får träffa er ju :D

haha, jag svarade på din kommentar på min blogg, gör man så? xD

2009-01-10 @ 00:45:35
URL: http://elonpelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0