jajaja det är lugnt jag bara hostar blod

  Har funderat på namn till min framtida katt. Eller kanske framtida katter. Kommer antagligen inte bara nöja mig med en när jag väl bor själv resten av livet. De jag har funderat på är tagna allihopa. Mercedes, har ju alltid varit det ultimata namnet, men det är även namnet på en annan katt som fanns i min barndom. Så, det skulle kännas lite fel. Däremot Serafina Pekkala. Efter en viss häxa i en viss bok. Det skulle vara fint faktiskt. Om det skulle vara en killkatt skulle den nog få heta Dumbledore eller Styrbjörn.

Tycker så mycket om mina små gnuar. Däremot inte när man är så otroligt trött och lite smått onykter efter en kväll med slir i skarpäng, och dom ska börja tjafsa om saker. Jag fick sova i etapper när min mobil vibrerade med jämna mellanrum och bara lös ut de svarta bokstäverna med uppmaningar från det där jädrans matchmaking paret. Funderar skarpt på att byta nummer efter denna natt, och absolut inte ge det till Denise!

Men nu är det snart match, tagga och fokusera! Grymt soldater!

Kommentarer
Postat av: elin

Awwh, Dumbledore, va gulligt. Jag vill ha en katt!

2009-01-11 @ 15:18:34
URL: http://elonpelon.blogg.se/
Postat av: emilie

Dumbledore, fyfan vad grymt. min SON ska heta så! :D

2009-01-11 @ 19:39:00
URL: http://paxvobiscum.blogg.se/
Postat av: hanna

Haha klart det är grymt! Men empan, min katt kommer vara som min son, så det är typ samma sak. :D

stackars sebbe...

2009-01-12 @ 19:14:17
URL: http://proculesteprofani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0