Is there a hopping bonus?

ABSTINENS
Hej, jag heter Hanna och har ej steam på min dator. Förbannade jävla dator. Jag har ej heller kunnat finna Call of Duty skivan. Fodralet, alltså själva spelet trodde jag, fann jag i vår hylla vid den stationära. Men, när jag väl skulle ta och köra igång det hela lackade jag ur. Skivan är spårlöst försvunnen. Jag misstänker att käre bror Orvar har något med saken att göra.
Jag som tillomed förärade honom med ett besök av min egen höga person. Fick några glädjande stunder vid hans steam och halflife och därmed härliga, underbara cs source. "MEN KÄFT JAG VILL VARA CT"
Sedan bjöd jag min käre bloodbrother på pizza i otroligt coola hägernäs centrum, för att därefter bege mig hemåt.
Bra d(r)ag.

Nejförfan nu blire lite latin på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0