DU FÅR MIG ATT ANDAS

Har fått luftrörsvidgande astma grej idag. Och jag ska operera bort halsmandlarna antagligen. Och måste kolla virus och blodproverna. SKÖNT MED EN BRA DOKTOR!

Idag skulle alla in med projektarbetet, det var en syn i datasalen då alla hetsade. Plötsligt hände det oförlåtilga. Bläcket i skrivaren tog slut. Alla blängde på den och försökte desperat ropa ut sin upprördhet sökandes efter någon att skylla på. Denne någon dök upp i form av en flåsande vaktmästare, som efter en stund av febrilt fixande med patroner med många kritiska blickar på sig fick igång skrivaren igen. Sedan gick den på högvarv igen, stackars apparaten. Det måste vara årets prestation, de dagar då projektarbetena ska in. Ungefär som sorteringshatten på Hogwarts när alla elever ska sorteras in i elevhemmen. (geek)

Nu vill jag ju bara sätta en kula mitt i pannan på Ginger Kid. (se elvans blogg, paxvobiscum.blogg.se)
Fick äntligen min efterlängtade Zone Envy idag B-)

The Corrs- What can I do?


kärlek<3

Kommentarer
Postat av: emilie

haha börjar nästan tycka han e söt. undra om man ska önska sig en liten ginger kid i julklapp? :o va tycker du? :D <3

2009-02-12 @ 19:30:51
URL: http://paxvobiscum.blogg.se/
Postat av: hanna

SÖT????:o:o fyfan... elvan, jag lovar att ge dig ett litet fultäckligt ginger kid i julklapp, om du ger mig en kissekatt :D

2009-02-13 @ 15:37:50
URL: http://proculesteprofani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0