DER UNTERGANG

Jag har beslutsångest. Vill inte se en bra men hemsk film om Hitler i bunkern helt själv, jag skulle nog bara bli tråkig tills imorgon då. Och jag har fan inga vänner som är intresserade av allmänbildning och krig i synnerhet. Shit, vad hände med att ha kompisar som är roliga och sociala människor som inte tycker om att sitta hemma en fredagkväll och kolla på krigsfilmer? Jag måste välja bort några och skaffa nya. Elvan, du går bort på dirr, sry. Jag vet ju att du har ett liv utan mig ändå...(ctrl-dansen) (aktivera caps) (webcam) (TIBIA)
Och sen så är det ju världens bästa program idag med världens bästa tävlande med. På Spåret, idag är de Filip och Fredriks semifinal. Det kan man ju bara inte missa. Men det finns ingen som vill se det heller av mina kära vänner och bekanta. FAN. Det löser väl sig. Får se filmen på söndag eller ngt, tvinga sati att glo på den med mig, och spela in på spåret och se imorgon bitti. mmmm bra.

TJO FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0