LUCIA

Idag har jag spenderat dagen med att vara en riktigt slö gris. Vaknade vid tvåsnåret, steg upp, åt en luciafrukost framför datorn medan jag pratade med en viss thailandsresenär på msn. Dödläge i soffan sedan dess. Jag har iaf ätit en mycket god hemlagad middag framför luciatåget på teven. Mysigt! Orsaken till att jag har haft ett antiklimax idag bör vara gårdagens kväll, då en mycket söt häst och även hennes far kom med överraskningsmiddag till mig och sedan drog vi till tegel, otippat. Inte hästens far dock, han inspekterade bara lägenheten mkt noggrant. Jag tror att den fick ett godkänt :) Middagen bestod av Bigmac ala Koh Samui style, helt underbart! Kvällen på bruket var fin!

Frågan är varför Emilie vill linda in mig i toapapper

 

Bara en vecka kvar nu<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahah feeett kul. :D

2009-12-14 @ 12:17:47
URL: http://paxvobiscum.blogg.se/
Postat av: mongoooo

6 dagar kvar nu <3. Du e mongo <3

2009-12-14 @ 12:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0