Magiskt men tragiskt

Och så var även denna helg förbi. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men när blir det så? Har träffat många gamla godingar, det var riktigt trevligt att svänga förbi Carl som hade inflyttningsfest och hänga lite med old school ROFLMAO. Det kan man aldrig få för mycket av! Snart kommer Uruggerna hit också, vilket ska bli gryymt! :):):) Men idag kom jag fram till den slutsatsen att jag antagligen inte kommer ha en ledig helg förrän efter jag och hästen har varit i thailand, om vi kommer iväg dit. Det gjorde mig lite smådeppig sådär, och tänkte att det kanske är bäst att låta allt vara då.

Inget är logiskt 
Inget är romantiskt
Och det är så tragiskt
Så jag springer tillbaks till dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaaah, klart vi kommer iväg!!! och just den där bilden har jag som bakgrundsbild!! :D <3

2009-08-24 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0