JAG SLÄPPER ALLT SÅNT DÄR FÖR DEEEIJ

Nu har jag tillbringat eftermiddag med att lyssna på Ola Salos sommarprat, äntligen. Det var mysigt, när regnet smattrade mot rutorna. Nu är jag hungrig och väntar på att bli serverad kantarell-mat. MUMS.
Efter att ha plaskat omkring i bikini på skara sommarland i helgen, har jag insett en sak. Jag vill inte ha min kropp, har aldrig velat och kommer aldrig vilja ha. Därför är det dags att göra något åt det. En gång för alla. Nu är det dags. Jag har två veckor på mig att börja ordentligt. Tack för det. Förra veckan och denna har varit extremt extremt fettiga. Med födelsedagstårtor i masslass, och med mig själv som deppigheternas drottning. Träning är det som gäller nu. Och nej, jag kommer inte vara nyttig eller något sånt för det mår jag inte bättre av, om jag vill ha godis eller tårta så tar jag det. Men jag måste bara röra på mig mer. PUNKT!


Kommentarer
Postat av: elin

heja hanna! <3

2009-08-14 @ 13:13:36
URL: http://elonpelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0