Salve!

Hej hej välkommen till min nya blogg. Skall försöka uppdatera denna mer än min förra, men det kommer dock vara lite ointressanta saker som bara handlar om mitt enkla liv. Men eftersom min käre vän Equus har startat en blogg som heter Paxvobiscum.blogg.se så kände jag mig manad att följa i hennes latinska fotspår. (Ja, gratis promotion för dig hästen, jag förväntar mig det samma för min del.)

Just nu sitter jag och talar med min käre vän satamaja, som har två galna killar i bakgrunden. Det roliga med det är att equus har ändrat min bakgrund på mobilen, vilket jag hade upptäckt innan, men även den bild som kommer upp när en person ringer. Så när jag skulle svara blev jag både förvirrad och konfunderad av det faktum att det stod hannie på skärmen men en söt liten häst visades ovanför. Så är det med mitt liv, inte mycket spännande som händer och mina största problem handlar om vilken bild som kommer upp på skärmen.
Men, som allas vår cillercarl brukar säga, man har inga riktiga problem innan man blir 25.

Med dessa vackra ord tror jag allt att vi avslutar detta inlägg, och påbörjar min välkända vita helg som inte skall innehålla någon grabb eller någon sprit överhuvudtaget. Med vi avser jag förstås mig och min låtsaskompis Morgan som tog sig form i en tröja vilken ligger kasserad i en låda på vinden just nu.

Pax Vobiscum!

Kommentarer
Postat av: Emilie

hahahaha. visst är jag lite smart så du alltid kan se mitt vackra ansikte även om det är helg?! :D

nu ska ja glida iväg till jobber snart :) <3 (ska skriva ett inlägg om dig när ja kommer hem!!!)

2008-11-22 @ 08:24:46
URL: http://paxvobiscum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0