Ofarlig våld, finns det?

Idag hade jag svenska tal. Efter en otroligt grym uppvärmning med Empan i bibblan som inkluderade cola, kexchoklad och playing with fire så styrde jag mina skakiga ben mot svenskan. Eftersom jag var sist av alla var jag tvungen att genomlida några långa minuter lyssnades på andras välformulerade tal, för att sedan kliva rakt ut mot domedagens ankomst. Jag har ingen aning om vad jag sa, mitt minne är lika dunkelt som från jägerkvällarna i somras.
Men men. Jag gjorde det, och jag fick ur mig ca fem minuter av total svammel, vilket egentligen var huvudsyftet med hela grejen.

Nu sitter jag i mitt otroligt ostädade rum, och funderar på det faktum att min klädhög på stolen nu börjar överstiga snönivån utanför fönstret. Senare idag ska jag och syster min åka på Boomeis utförsäljning tillsammans med tysken tusse och lillebror tysk. Det lär bli otroligt lyckat. Men innan dess måste jag bädda rent i min säng och försöka plocka upp alla kataloger som fortfarande dekorerar mitt golv tillsammans med rena (!) kläder som jag ännu inte sorterat in i min överfyllda garderob. Som ni hör är det hög tid till en ordentlig städgenomgång i helgen.

Antar att hästen och bambi har en trevlig eftermiddag tillsammans. Jag är inte alls bitter, nejdå. Inte alls. Skulle jag. Aldrig. Jag skulle inte ens om jag blev tillfrågad vilja sitta där med dom och snacka massa skit. Antagligen om mig också. Kul för dom! Verkligen!

Mr. Snö, ten little soldier's screaming in my soul!

Nej inspirationen ligger på noll just nu. Lika bra ge upp och äta pepparkakor istället.
Pax Vobiscum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0