What's the name of the game?

Does it mean anything to you?

Julen har varit bra. Juldagen på el teglo var hets, men väldigt trevlig! Dödade dock mina fötter, eftersom jag, den människan som endast går i högklackar på sin bal i nian och sen aldrig mer, åkte hem till syster-yster för att låna skor. Inte sådär farligt höga. Men ack, vad hjälpte det? Högklackat som högklackat, tänkte mina fötter, och pressades sönder med många vackra blåmärken och skavanker. Jag blev lite grinig där på slutet, det var nog därför. Eller var nog ganska grinig mest hela kvällen. Men kul hade man ändå!

TILL HÄST! Som morfar ropade på julafton när han tyckte det var dags för julklappsutdelningen. Nu är det Tekken 3!

PS. Jag saknar den riktiga hästen! :'( DS.

Kommentarer
Postat av: en osynlig häst...

åhh hannis jag saknar dig med!

2008-12-29 @ 00:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0