tack för de kraftiga applåderna, rosten med rösten brukade dom kalla mig

Nyss när jag klev ur duschen här hemma kände jag en märklig sak. Mina överarmar hettade. Dom var superheta. Tyvärr inte på det sättet att alla killar vänder sig om av kåthet på stranden heta, utan helt enkelt varma. På grund utav träning. Av fys slaget. Mina obefintliga muskler förväntades lyfta min enorma kroppstyngd, flera gånger om, på läktaren i hallen idag. Jag antar att de hettande armarna är ett tecken på att det börjar gro några små muskel-frön där inne bakom fettet. Träningsvärk imorgon? Jarå!

I
wish that,
I could be
that radical
that radical


Men för att citera allas vår Pärt, "så är det att vara hårdrockare"

Pax Vobiscum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0