Demens och alzheimers

Just nu sitter jag hemma hos min käre gnu till vän, dämpish! Efter en trevlig eftermiddag tillbringandes att härma hästens skratt. Hohoho... Unicef har en bra julklappskampanj tycker jag, gå in å kolla själfa då! www.unicef.se/stod-oss/gavoshop

Hello, tell me you know
Yeah you figured me out
Something gave it away
And it would be such a beautiful moment
to see the look on your face
To know that I know that you know now

And all I really want from you is to feel me
It's a feeling inside that keeps building
And I will find a way to you if it kills me
If it kills me
It might kill me


Så är det med detta. Nu attans är det ännu en vit helg för min del. Nivet vad som gäller. No boys, no toys, no drugs!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0