All I want for christmas, is you

Ja, drar till med den gamla slagdängan, som finns på alla äkta fjortisars läppar. De förälskades också, antar jag. Nästan samma sak hur som helst. Jag får alltid den där förälskade känslan runt jul.
Igår var jag förälskad i den välkände Gula faran. Och också något sådant där som man inte skall tala om på bloggar.
Idag har jag varit förälskad i min lilla gran, mina julklappar till Emsagumsan och Tusse, min middag med bror vid bänken i köket beståendes av nachotallrik från Lilla Bass (ugh, mår fortfarande dåligt) samt diverse tevespel på gamla Bettan. Gamla Bettan är en liten räv som har hängt med sen 1900-talet, en playstation ett konsol. Har försökt para ihop Bettan och Tryggve, men han verkar lite för brattig för hennes stil. Trevligt i vilket fall, att tillbringa dan för dopparedan helt galen och villkorslöst knäcka nacken av någon i tekken 3.

Men nu är det så, att imorgon är det altså Julafton. Julmirakel? Jag tror att jag hoppas på något sådant. Men är inte längre helt säker på att det kommer slå in.

God Jul på er allihop, om man inte bloggar imorgon dåra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0